PAKKER AVIO

Uudised

    Ootame kõiki, kes on mõelnud erapiloodi koolituses osalemisest, kokkusaamisele, et saada vastuseid programmist, erapiloodi õigustest, koolituse kestvusest, hinnast ja paljust muust. Kokkusaamised toimuvad: Tartus 3.oktoobril kell 18:00 meie kontoris Tartu lennujaamas; Tallinnas 5.oktoobril kell 18:00 meie kontoris Väike-Sõjamäe 9.   Täpsemat infot ja alternatiivseid kuupäevi kokku leppida saab telefonil 5218571.   ...
    Käes on sügis ja nagu juba palju aastaid nii ka nüüd kutsume erapiloodi kursusest huvitatuid lennuki ja kopteri koolitustele. Kursuse-eelsed kokkusaamised, et saada vastused kõikidele koolitust ja erapiloodi elu puudutavatele küsimustele, toimuvad 3. oktoobril kell 18:00 meie Tartu kontoris Tartu lennujaamas ja 6. oktoobril kell 18:00 meie Tallinna kontoris aadressil Väike-Sõjamäe 9.  Täpsustavat infot saab...

Eralenduri koolitus

Eralenduriks võivad õppida kõik soovijad, kes tunnevad huvi, vajadust ja kirge lennata. Õppetöö kestab keskmiselt 8-12 kuud, olenevalt õpilase võimekusest ja aktiivsusest ning ilmatingimustest. Kursuse lõppedes omistatakse erapiloodile rahvusvaheliselt aktsepteeritav litsents visuaalilmatingimustes lendamiseks ühemootorilistel maalennukitel SEP(land). Koolitusprogrammi aluseks on Eesti Lennuameti poolt kinnitatud Euroopa Lennuohutusameti (EASA) tingimustele vastav koolitusprogramm.

Kursus koosneb kahest osast: teoreetilisest ja praktilisest õppest. Minimaalne teooriaõppe maht on 173 tundi. Kaugõppe korral tuleb klassiruumiõpet konsultatsioonidena läbida vähemalt 56 tundi. Praktika miinimumnõue on 45 lennutundi.

Koolituses kasutatakse väikelennukit Cessna 172 ja kopterit Robinson R22. Baaslennuväljadena kasutatakse Tallinnat ja Tartut.

Tingimused kursusele astumisel:

  • Minimaalne vanus kursuse alustamiseks on 15 eluaastat, esimese iseseisva lennu ajaks peab olema vähemalt 16-aastane ja lennundusloa taotlemise ajaks vähemalt 17-aastane.
  • Hiljemalt enne esimest iseseisvat lendu tuleb läbida meditsiiniline kontroll ning vastama vähemalt 2. klassi tervisenõuetele. Kontrolli saab teha Lennuameti poolt tunnustatud tervisekontrolli tegijate juures, mille kohta saab infot Lennuameti lehelt.
  • Kasuks tuleb inglise keele oskus ja tehniline mõtlemine, eriti kui soovitakse edaspidi omandada instrumentaallennu- või ametpiloodi pädevust.

Teoorias õpitakse tundma:

  • Lennundusalaseid õigusakte ja lennuliiklusprotseduure;
  • Inimvõimeid;
  • meteoroloogiat;
  • raadiosidet;
  • lennuteooriat;
  • käitamisprotseduure;
  • lennuki lennutehnilisi võimalusi ja lennu planeerimist;
  • üldteadmiseid õhusõidukist;
  • lennundusnavigatsiooni;
  • öölendude sooritaminst.

Lennupraktika jooksul õpitakse:

  • lennueelseid protseduure;
  • lennuvälja liikluse protseduure ja raadiosidet;
  • hindama õhusõiduki asendit visuaalselt;
  • lendama väikestel kiirustel, ära tundma varisemist ja sellest väljatoomine, ära tundma pöörist ja selle vätimine;
  • lendama suurtel kiirustel;
  • startima ja maanduma nii tavatingimustes kui ka lühikeselt rajalt;
  • lendama mõõteriistade järgi;
  • marsruutlendu, oma asukoha määramist nii visuaalselt kui ka raadionavigatsioonivahendite abil;
  • tegutsema avariiolukordades.

Kursuse jooksul tuleb sooritada teooriaeksamid Lennuametis. Peale kursuse lõpetamist ja kooli lõputunnistuse väljastamist tuleb sooritada lennueksam Lennuameti poolt volitatud kontrolllenduriga. Lennu kestvus on 1:30, mis ei kuulu lennupraktika miinimumtundide hulka.

Peale kursuse lõpetamist on võimalik juurde õppida:

  • öösel lendamist (NQ);
  • instrumentaallennu pädevust (IR);
  • lendama kahemootorilisel lennukil (ME);
  • ametpiloodi pädevust (CPL);
  • erinevatel lennuki- ja kopteritüüpidel.